Herrfallet!

Nu har vi äntligen varit där :) Och vi har haft det jätte härligt.

På fredagn när vi kom dit började de dugga lite. Så jag och Anders gick iväg till utställningsplatsen och satte upp vårat tält. När vi var klara gick vi och leta reda på Lena och Olof och där fick jag mig en trevligt överraskning. En av hennes hundar som jag har varit ganska så kär i länge ska ha valpar :) Lotta kommer nog bli en helt underbar mamma när det är dags.
Lite senare på kvällen bjöd Lena och Olof på en jätte god middag med bla grillaspett, hemma gjord potatissallad och en hel del annat smått och gott. Vi vart kvar ganska så länge, men inte var vi sista i alla fall :) Väl tillbaka i stugan somna jag, Anders, Mamma och Seija som stockar.
Lördagen började super. Jag vakna med ett ryck och var superpigg och redo för dagen. Efter hundrastning och frukost till oss alla gick vi ner till utställningen. Mini skötte sig utmärkt både innanför och utanför ringen, men det vart tyvärr ingen placering för oss. Ior kom på reservplats med Hp, mycket bra jobbat mamma!
Senare den kvällen var det gemensamm middag på resturangen,även där var allt super gott, men vi vart inte kvar så länge.
Och nu kommer det bästa, Anders har gjort sin debut i ringen!Så söndagens tävlande stog han för :)
Men de vart tyvärr ingen placering då heller varken får Ior eller Mini men för deras bror gick de bra som kom Etta :) Grattis!

Nu ser vi fram emot ISF-Rättvik och hoppas på att bli placerade där i stället.


Olof, mästerkocken :)

Dommaren måste få klämma och känna lite :)

Mini och jag

Jag och Mini pinnar på i ringen

Juniorklassen som vi tävlade i

Lena tillsammans med Lollo, Boysens mamma

Utsikten vi hade från stugan

Mini och Ior på span

Anders debut i Ringen tillsammans med Mini :)

Mamma och Ior

Lena med Zeb(Mini och Iors kullbror),som vann i sin klass:)


Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att se bilderna! Jag är speciellt imponerad av Anders - han är ju född till detta!!!

Det är bara att ställa sig på kö till Lotta-valp - det skall bli så kul och spännande.

Vi ses i Rättvik! /Lena & co

2009-08-26 @ 15:31:37
URL: http://applegrove.se
Postat av: Tove

men du anders lyckades riktigt bra där, hur stiligt som helst :) han kan ju få träna på arwen då får han verkligen nåt att jobba med ;)

2009-09-04 @ 12:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0