Picknick i Bollan!

I går var jag, Anders, Mamma, Frida och Mickis tillsammans med alla hundar i väg till Bollan för att ha lite picknick. Hur mysigt som helst. Hundarna fick ta sig ett litet dopp efter promenaden sen vart det passivitets träning och lite utställnings träning också. Jag försökte få Coysan att "ståfint" men de gick si och så :) Men jag ska fanken lyckas, med Mickis godkännande såklart ;) Så kanske jag kan lura henne att låta mig ställa ut honom nån gång. Hihi!
Lägger ut lite bilder senare.

Dagarna  innan har det varit en del Lydnadträning, spännande skogspromenad då mamma klev på en orm, kubbbak alaMickis&Malin. En vecka med massa mys och prat om gamla tider. Kort sagt, veckan har varit super! Och nu är det bara en vecka kvar innan Herrfallet. Nervpirr!

Nu snart vankas det flottmiddag med pizza och fallafel som jag har vrit sugen på heeela veckan :)

Hade gött så länge!

Kommentarer
Postat av: mickis

Tjena bruden :)

Har du bytt nummer nu igen ?

Skicka ett sms och fråga hur det gick för er i helgen .. Nyfiken..

Hör av dig.

Kram

2009-08-24 @ 10:15:33
URL: http://miccoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0