Vilken underbar helg!

Mycket har hänt denna vecka. Knappt så jag själv har hunnit med :) Jag och Anders har under ett bra tag nu tittat efter ett större boeende eftersom vi snart kommer ha en lite större familj. Och dom som har vart hem till oss kan nog intyga att våran lägenhet har vart i det minsta lagret för oss 2, två hundar och två missar och dessutom nu också en liten till.

Vi hittade en jätte fin trea på samma gatan med jätte bra läge. Men kruxet har varit dubbel hyror och vi ville ju så himla gärna flytta innan lillen kommer, såklart! Det visade sig att lägenheten vi ville ha har stått tom i över ett år nu och våran 2a är mycket eftertraktad eftersom det knappt finns några kvar. Så Gavlegårdarna gav oss ett erbjudande om att om vi kunde flytta in så snart som möjligt så våran 2a kunde hyras ut till den första Januari så slapp vi dubbla hyror. Och inte var det någon tvekan från vår sida om jag säger så :) Så i torsdags skrev vi på kontraktet till våran underbara stora 3a och började flytta in. Så nu är vi här :) Tänk så det kan gå. Härligt med lite flyt för en gångs skull!! Så nu efter allt är klart så kan vi bara rikta in oss på vår sista tid som gravid och ladda batterierna tills lillen kommer :)

Nu till min underbara helg :)

I fredags kom Mickis förbi med varsin pizza till mig, Anders och henne, samt lite annat gotta och vi tittade på Idolfinalen och prata en massa strunt ;) Och hade det JÄTTE mysigt :) Sen innan hon åkte hem rastade vi hundarna tillsammans och dom fick leka av sig en stund.

Lördag morgon vaknade jag till underbart väder och det var min födelsedag :) På morgonen fick jag en jätte härlig mjukisdress av Anders och tre alkoholfria öl (jag har haft världens ölsug) :) Sen har vi hade vi besök hela dagen av nära och kära, en massa trårta vart det också :) Och de var inte illa heller att få lite snö på självaste födelsedagen ;)

Idag har min släkt varit här och firat mig, lika trevligt som alltid :) Till middan hade jag och Anders en mysig middag för två med levande ljus och allt :) Sen har jag haft soffläge hela kvällen.

Det enda minuset denna helg är att jag har åkt på en förkyling, men den överlever jag :) Och såklart att jag inte kunde åka iväg till Mässan i Stockholm :(

Nu ska jag ta hundarna på en sväng sen blir det sängen, kan knappt bärga mig. Är ganska så trött efter den här helgen som  var den bästa på mycket länge!

Tack Anders, Mamma, Frida, Mickis och alla andra som har gjort min helgen så underbar. Utan er... Och så måste jag tacka Pelle och Ove som hjälpte oss med flytten!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tack själv Malin :)

2009-12-16 @ 09:19:42
URL: http://miccoy.blogg.se/
Postat av: Mickis

Nu är du dålig på att uppdatera ;) hihi..

2010-01-06 @ 21:38:17
URL: http://www-miccoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0