Kennelflicka och 50års fest!

Helgen har vart rätt så full rulle.

I lördags hade Mickes pappa och en släkting till dom 50års fest ute i Engeltofta. Oh jösses va folk de var där, säkert hundra pers! Och vilka god mat :P En härlig afton vart de men dock inte så himla längvarig. På söndag morgon skulle jag nämligen i väg till Alfta tillsammans med Lena (Minis uppfödare) på utställning. Hon hämtade upp mig vid 06.20 ungefär. Trodde ju inte att jag skulle komma upp i tid eftersom det hade varit lite festligheter kvällen innan, men är de utsällning så går de mesta :) Vi var för en gångs skull framme i god tid. Vädret var inte det bästa men de var ialla fall mestadels uppehåll. Jag hade ingen av våra med till Alfta, jag agerade kennelflicka till Lena :) Inte precis det lättaste att ha med sig tre hundar på egen hand, tillsammans med bur och allt annat tillbehör :) Lena hade med sig Bruno, Nattis och nykommlingen Hellen. Fina placeringar vart det också Bruno vart BIR och BIG 2 :)
Får inte glömma att Boysen son Habbe var med också, han vart 3e bästa hane och fick åka hem med sitt första CK. Grattis :) Innan jag och Lena kom hela vägen hem stannade vi till hemma hos Stina (Pontiacs uppfödare) och tittade på hennes valpar och fick avnjuta en mycket god rabarberpaj med vaniljsås. Mums!

Idag har jag haft riktig stor städning här hemma,så man är ganska så mör i kroppen just nu. Så nu tänkte jag ramla till sängs.

Natti gott folk!


               Applegrova looks like we made it/ Bruno - BIR
                        Tillsammans med matte Lena Årgard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0