De senaste!

Var till Mödravårdcentralen i går. Allt var som det skulle och jag har hittills bara gått upp 8kg, meen det är 3 månader kvar så :) Barnmorskan fick skälla lite på mig, jag har haft lite sammandragningar som iofs är normalt men lite tidigt så jag måste börja ta det lite lugnare :P Hi, lätt att säga:) men de är klart att jag ska göra det. Vi fick även veta att vi ska på föräldrarkurs nu på måndag. Spännande :)

Idag har vi haft tösen Arwen över dagen. Det var ett tag sen vi såg henne nu så det var jätte skoj att träffa henne igen. Hon kom inspringandes till mig i sängen och la sig pladask, som vanligt :)

Måste också säga att våra grabbar har i alla fall dom snyggaste halsbanden i byn ( enligt mig;) ) Dom har äntligen fått sina Björkis halsband, som snälla Anna köpte åt oss när hon var på besök hos sin familj i Kiruna. Grabbarna hälsar och tackar :)

Ikväll blir det myspys, film och gotta. Jag äter för två så jag får mest ;D Mohaha!

Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0