Helgen!

Liten uppdatering kanske sitter på sin plats :)

I fredags fyllde Mr Pontiac hela 3år, herre jösses va tiden springer iväg! De firade vi såklart med Pannkakstårta och hade lite hundkalas tillsammans med Boysen, Ior, Mini och tösen Arwen :) Alla var så nöjda så. I lördags var vi hem till Jeff och firade honom på sin 23årsdag. Alla hade jätte skoj åt mig och min julmust :P Men men, man måste ju bjuda på sig själv ibland:) I går var vi ner på stan och kolla på invigningen av Bocken, sen vart det fika hos svärmor, som hade gjort pudding ;P Mmm!!

Nu är det vardag igen och jag håller på och tvättar. Mindre kul men det måste ju göras. Så nu måste jag springa och kolla om allt är torrt!

Bilder från Pontis kalas kommer senare :)

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0