Lördag den 14e!

Tydligen så har vi Fredag den 13e dan efter. Allt strula för oss. De började med att vi skulle åka och byta bromsbackar till mammas bil, för dom vi hade var visst fel. När vi hade parkerat utanför Biltema frågar Anders mig om jag hade kvittona med mig .... Hum.. Nope de hade jag inte, såklart. Så de var bara att åka hem igen och hämta dom. När det vart dags för att montera ihop grejjerna så sa Anders att det var nått som inte riktigt stämde, allt krånglade och dumma sig. När backarna var på plats så upptäckte vi att vi hade tagit fel back och det var som jag förstog bakochfram... Så de vart till att montera nera allt igen och börja om. Men tänk som mycket lättare det gick att montera helt plötsligt :D Andra sidan gick betydligt mycket snabbare. Jag undrar varför ;) Aja så kan det gå. Men nu vet jag i alla fall hur man byter bromsbackar på golf :) Inget ont som inte har något gott med sig!

För övrigt sitter jag och väntar på lite provsvar. Mina sammandragningar har blivt lite fler och det kan beropå urinvägsinfekrtion eller en infektion av något slag. Jag hoppas att vi snart får svar så man slipper oroa sig att nått är fel.

Imorgon är det Föräldra träff igen och vi ska prata om smärtlinding under förlossningen bla. Det första jag tänker fråga är; Hur mycket får man? ;P

I dag har pojkarna vilodag efter några hektiska och händelserika dagar. Och det verkar dom inte ha något emot, dom sover som stockar :)

Nu är det dags för lite mat :)

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0