Blivande "Bullmamma"!

Man kanske brukar kalla det för Bullmormor, men bullmamma är väl lika bra ;) I dag har jag nämligen baka både matbröd och sockerkaka som vi snart ska avnjuta :) Det är väl bara att ligga i nu och lära sig alla recept så man blir den populäraste mamman på gatan sen, haha! :)

Jag och mamma har precis kommit in efter lite backträning med Mini och Ior, vi passa även på att gå lite volter i höga gräset. Det är så härligt att vara ute när det biter i kinderna, så man blir sådär sött rosig på kinderna sen :)

Nu ska jag ta mig lite kaffe och sockerkaka alMalin. Sen ska jag hem och massera och stretcha hundarna.

Hade!


Kommentarer
Postat av: Seija

Hej Malin !



Tack för det nybakade brödet till fika igår. Den var jätte god . Nu har jag faktiskt varit i galleri och skrivit lite :)



Ha en trevlig dag :)

Kram/Seija o/c

puss till vovvarna

Hälsa gänget

2009-10-16 @ 11:04:32
URL: http://www.setters.se
Postat av: Mickis

Hallå där :)

Jo hoppas han är på bättringsvägen nu , men det tror ja :)

Nämen herregud det måste jag få se, hahahaha kan ju tänka mig vad vacker det låter :D



Kramen

2009-10-16 @ 17:03:44
URL: http://miccoy.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej!



Gick precis in här innan du skrev i vår blogg! Ja, det var superkul att träffas, hundarna lekte ju så himla bra. Löven bara sprutade... Vi får väl titta förbi igen! Har ni vägarna förbi stan kan vi ju ses i stora hundgården vid oss, den är jättebra.



Hälsningar Madelene och Fredrik

2009-10-30 @ 20:14:12
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0