De fem röda!

Denna vecka har vi söta tösen Arwen hemma :) Hon är verkligen en hund med massa personlighet.
I dag var jag och mamma ute till skogs med alla 5 röda. Solen sken och vinden var sval och skön, nu är nog hösten här! :) Självklart hitta allesammans skitiga diken att bada i.. Mindre kul, men smällar man får ta i det gröna. När vi kom hem så klippte jag klorna på Mini lite snabbt sen vart det hundbad. Sen fick jag skura lägenheten efter lyckliga men väääldigt smutsiga svansar, de hade skvätt lite överallt :) Ikväll kommer äntligen Fodax! Så nu blir det 5stjärnig middag/frukost för de fyrbenta. Näh nu måste jag springa ner till tvättis igen.

!Hade

Kommentarer
Postat av: mickis

Men visst serru :)

Skönt och komma bort ibland :D

2009-09-16 @ 09:16:07
URL: http://miccoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0