Lite av varje!

I tisdags fyllde Po år. Därför vart jag satt i bullbakning, vilket jag aldrig har gjort förr. Men de vart ett lyckligt slut med dom i alla fall, mumsiga vart dom :) Pappa skulle även ha fyllt år i tisdags, 58år... Så det kändes si och så. Vi tände lite ljus för honom hemma och hade det mysigt i hans minne.

I dag har jag hunnit med en hel del :) Morgonprommisen vart en lång och härligt lekstund tillsammans med mamma och hennes pöjkar, sen tog vi en omväg hem så vi var ute i lite mer än en timme. Hemma efter frukosten satte jag igång med lite städning och fixa och dona lite. Sen vart det ett lååångt och härligt bad. Lite senare tog jag med mig min lille herre Pontiac ut på lite aktivering. De vart hans favorit Sök, nämligen "bollsök" :) Vi körde 5 slag sen var han glad och lite småtrött. Efter söket gick vi en liten sväng och stannade till vid en bänk och mös en stund i solen. När vi kom hem tog vi en mysstund i sängen medans Anders gick en sväng med Arwen och Mini. I kväll ska jag plocka ihop alla gamla hundgrejjer som jag ska ha med mig till Bakluckeloppis som jag och Mamma ska iväg på på lördag.

I morgon ska vi i väg på ultraljud på sjukhuset :) Spännande! Får skriva mer om det efter vi har vart där.

Nu ska jag slappa en stund framför tvn innan jag fortsätter.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0