Nu var det länge sen..

..det vart något uppdaterat här. Mycket har hänt också :)
Jag och Anders har möblerat om en massa här hemma så nu är det riktigt mysigt. Utställningar har vi hunnit med också och det har gått riktigt super tokigt bra! :) Mamma och Ior har kammat hem inte bara ett utan TVÅ Ckn tillsammans med första placeringar och 3bästa hane två gånger. Inte illa :) Mini har också kommit bra till men inte riktigt lika bra :) Han kom på en 4e placering med Hp men det tycker jag är bra. Men de var inte jag som ställde honom utan det gjorde Linda. Vilken pärla hon var som hjälpte oss :) Tusen tack! Nu ska jag och Mini ligga i för att få ett till Ck då vi ligger efter med ett ;) Den 24e är det dags för hd-röntgen, hålla alla tummar och tår :) Magen min växer den med :) Men vi mår super, lite väl trötter om dagarna bara. Nu ska vi sticka ut i skogen en sväng.
Ska lägga in lite bilder i vårat galleri också, så glöm inte att kika in där emellan åt :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0