Hoppsan!

Jag har helt glömt att kladda i bloggen nu på det senaste :) Har haft en hel del att göra om man säger så.

Jul och nyår har passerat. Och denna jul var nog den bästa på mycket länge! :) Jag fick inte bara en massa roliga klappar utan jag unna mig själv lite smått och gått också ;)

Vi har bott in oss i nya lyan nu och vi trivs alla som fisken i vattnet. Vi har även in handlat allt till lillen som kommer snart, en månad kvar nu bara. PIRRIGT!

Igår var Mickis hit och hjälpte mig och mamma att sortera alla babykläder som jag har fått av snälla vänner. Tack :) Och så klart så hade Mickis med sig nått gott som vanligt. Denna gång vart det Kinamat som jag nog inte har ätit på flera år :) Gott som tusan.

Vet inte riktigt vad mer jag kan skriva just i detta nu :) Men jag ska bättra mig att skriva lite här, jag kan ju inte göra så mycket annat i alla fall längre med denna mage som bara är i vägen just nu :)

Hoppas att alla har haft det bra under helgerna och att året blir det bästa hittills!

Nu blir det mys i soffan :)

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0